۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۴۲

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

خرید۱۰عدد بخاری برای زلزله‌زدگان خوی جایگزین مجازات حبس شد

خرید۱۰عدد بخاری برای زلزله‌زدگان خوی جایگزین مجازات حبس شد

ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تهیه ۱۰ دستگاه بخاری برقی و تحویل به هلال احمر ارومیه جهت استفاده زلزله‌زدگان شهرستان خوی در قالب حکم جایگزین حبس محاکم کیفری ۲ ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی گفت: در تداوم صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان، علیرضا بابایی بارزیل رئیس شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری ۲ ارومیه در یک فقره پرونده، متهم پرونده را به این حکم جایگزین از ۶ ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

وی اظهار کرد: همچنین در سه فقره حکم دیگر هر یک از متهمین پرونده‌ها را به تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت به تشخیص اداره آموزش و پرورش استان به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال و تهیه کتب فرهنگی، دینی و ورزشی برای کتابخانه مرکزی ارومیه تا مبلغ ۷۰ میلیون ریال به عنوان جایگزین از ۶ ماه حبس تعزیزی محکوم کرد.

عتباتی افزود: این محکومیت به عنوان مجازات جایگزین حبس تعزیری از ۶ ماه حبس تعزیری متهمین صادر شد که ایشان نیز با ابراز خرسندی از صدور این رأی تمایل خود را اعلام کردند.

وی همچنین از صدور حکم جایگزین انجام خدمات رایگان به مدت ۳۰۰ ساعت کار در سامانه انتقال آب کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه از سوی رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان اشنویه خبر داد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: این محکومیت به عنوان مجازات جایگزین حبس تعزیری از ۶ ماه حبس تعزیری متهم به اتهام دایر بر شکار سه قطعه کبک وحشی در دادگستری اشنویه صادر شد که ایشان نیز با ابراز خرسندی از صدور این رأی تمایل خود را اعلام کرد.

کد خبر 5726168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha